Zwroty i Reklamacje

REKLAMACJA i ZWROT TOWARU

REKLAMACJA
JEŻELI PO OTRZYMANIU TOWARU ZAUWAŻYŁAŚ W NIM WADY MOŻESZ SKORZYSTAĆ Z WYMIANY PRODUKTU NA TAKI SAM BEZ WAD, OBNIŻENIE CENY PRODUKTU LUB ZWROT.
W TYM CELU POSTĘPUJ ZGODNIE Z PONIŻSZYMI INSTRUKCJAMI!

1. Spakuj produkty i uzupełnij formularz
Wypełnij formularz reklamacji – możesz użyć dołączonego do paczki formularza zwortu ( z dopiskiem reklamacja). Dołącz go do paczki z reklamowanymi produktami. Zaznacz na nim, że reklamujesz artykuł oraz wskaż konkretny powód reklamacji. Sprawdź dokładnie czy podałaś poprawnie wszystkie dane. Napisz, jakie są Twoje oczekiwania względem reklamowanego produktu.
Na nasz adres e-mail info@missbird.pl wyślij potwierdzenie przelewu za towar lub dołącz dowód wpłaty do paczki.

2. Wyślij produkty
W przypadku reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego towaru. Paczki prosimy kierować na adres:
Miss Bird
Ul. Janiny Omańkowskiej 89d/14
60-465 Poznań

3. Poczekaj na zwrot środków
Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji zwrot środków nastąpi w ciągu 7 dni od daty przyjęcia produktu do naszego sklepu. Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym na numer konta wskazany w formularzu.

ZWROT
Każdy kupujący ma możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie do 14 dni bez podania przyczyny.

Przedmioty nie mogą nosić śladów użytkowania.
Aby dokonać zwrotu postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:

1. Spakuj produkty i uzupełnij formularz zwrotu
Wypełnij formularz dołączony do paczki. Włóż go do paczki ze zwracanymi produktami.

Uwaga! Przedmioty nie mogą posiadać jakichkolwiek śladów użytkowania.
Jeżeli z jakiegoś powodu nie posiadasz formularza, napisz do nas na info@missbird.pl – Pomożemy 🙂

2. Wyślij produkty – masz na to 14 dni!
Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:
Miss Bird
Ul. Janiny Omańkowskiej 89d/14
60-465 Poznań

Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.

3. Poczekaj na zwrot środków
Zwrot środków nastąpi w ciągu 7 dni od daty przyjęcia produktu w naszym sklepie.